sobota, 15 lutego 2014

Hej! Hej! Hej! Witamy i Zaczynamy!

Hej. Jestem Wiktoria i mam 12 lat. 
Od pewnego Czasu mam nowy podpis: 
//Marliven
Więc i tak będę się podpisywać. 
Blog będę prowadziła z moją kochaną 
Kateriną :D Kasią. :D (Tak, uwielbiam tą
minkę). Nwm, co tu jeszcze napisać.
Będzie to historia, o Violettcie
Jak widać po szablonie. Ale chcę z Kateriną, zrobić
ten blog oryginalny, a nie takie jak inne. XD I wgl.
A więc nie mam już nic tu do gadania. 
Pozdro, do prologu, prawdopodobnie pojawi się
dziś lub jutro.
Więc nara, i proszę o komenty. <3
-----------------------
No hej, hej, hej kochani! <3
A więc ja <tak ja, normalnie szok> mam na imię Katarzyna ;P
Mam 15 latek rocznikowo - kończę w czerwcu xD
Tak w ogóle ostatnio baardzoooo polubiłam buźkę "xD" *-*
Podpisy będą różne, ale najczęściej "Kate" ^-^
A poza tym może być:
- Kasia
- Kacha
- Kaśka
- Katarina
- Chocomuffin
- Jakie chcecie xD
Właśnie! Możecie mi wymyślić jakieś przezwisko, bo nie mam takiego konkretnego <3
Blog z tą powyżej wspaniałą, cudowną i PRACOWITĄ Wicią lub Wiksią lub po prostu Wiktorią moją ;***
Będzie blogiem o Violetcie <odkryłam Amerykę ;P> :D
Yyy.... Co jeszcze xD
Jest już zakładka z bohaterami, więc zaglądajcie, czytajcie misiaczki <3
Prolog się postaramy szybko napisać <mam nadzieję> :D
Piszcie komcie, bo one motywują i to baaaaardzooooo *-*
Jak chcecie coś jeszcze o mnie wiedzieć albo coś to macie moje:
- GG: 23546106
- Email: kateverdas@gmail.com ^-^
No to chyba tyle cukiereczki Wy moje xD
/Kate
P.S. Się mną nie przejmujcie, bo czasem mi odwala i tyle xD Taka już jestem i to czasem jest dosyć często :D A tak poza tym Wam oznajmiam, że jestem zboczona ogólnie, no ale nic xD Trzymajcie się miśki ;***
Bay <3

1 komentarz:

  1. Czekam z nie cierpliwością :D
    Dlatego ponieważ Koffam Kate <333
    Wpadajcie do mnie :D
    Leonetta-nowa.blogspot.com

    Pozdro
    B.B.

    OdpowiedzUsuń